Man är bara ung en gång!

image12


Det är ju faktiskt så! Man är ju bara ung en gång i livet.. men att ha kvar barnasinnet hela livet är en helt annan sak.. det är ett måste! Tänk om man skulle glömma bort hur det är att ha kul så som barnen har när det leker och hittar på saker.. va tråkigt livet skulle bli.. eller vad säger ni?
Det tycker då jag i alla fall! Jag kan helt ärligt säga att jag har mycket barnasinne kvar och älskar att flumma.. det är en del av mig! Den dagen jag slutar att flumma då lever inte jag!


Va kul vi hade igår gumman! Först va vi ute på stället här i trakten och jag var helt nykter! Drack ändas coca cola och dansade hela natten lång! va jättehärligt och mycket folk var det ute med och vi var några stycken som gick ut det är bra det! blir som roligar då när det blir lite spontant sådär som det vart igår! på vägen hem så såg vi en kundvagn och du gumman började skjutsa runt mig i den.. det var hur roligt som helst! Den kvällen glömmer jag aldrig! första gången på riktigt länge som jag kände mig så levande! och det var även kul att skjutsa runt dig! Tänk vad kul man kan ha med en kundvagn! hehe! Man har det inte roligare än vad man gör sig!  det är ett uttryck som jag använder mig ofta av! inte så konstigt kanske! Hehe...



Hmm.. jag vet inte vad jag vill längre.. är less på att hamna i andra hand... visst vi har nästan nyligen träffas... men jag är inte bara en docka som du kan komma till när du känner för det! Vad du gör ikväll kommer att ändra mycket.. kommer du inte så kan du glömma att jag vill träffa dig nå mer, iaf inte så fort du ringer och vill ses! Jag försöker verkligen lära känna dig här och jag försöker vara tålmodig men det är oerhört svårt när du knuffar undan mig ibland och ibland duger man inte! nä, så funkar det inte för mig! spelar ingen roll hur tålmodig jag är så kommer jag att ledsna tillsist! Det spelar heller ingen roll hur mycket jag tycker om dig! Tänk dig själv om du var i min sits! hmm, har en känsla av att du med skulle ledsna då! Jag tycker verkligen om dig och jag har jättesvårt att falla för någon! men när jag väl gör det då gör jag det med råge! Och nu när jag äntligen har hittat någon som jag kan falla för helt hållet om den bara släpper in mig så svajar det bara såhär! Jag vill inte bli sårad därför backar jag! Jag vill inte bli sårad därför så sårar jag många ibland! Hellre såra än att bli sårad! För att vara stark så måste man stå på två ben och visa att man är det! då kan man inte svansa efter någon som man bara duger för ibland! det funkar inte så! Vill du ha mig så får du banne mig visa det! för nu tänker inte jag göra ett steg till! Du vet vad jag tycker och duger inte det! Ja, då är det lika bra att vi säger byebye redan nu! Varför försöka kämpa med något som inte kommer att hända? Visst vi kan vara vänner med vad det nu betyder! men både du och jag vet att det säkert inte kommar att gå så bra! F*n, fatta jag är ju kär i dig!


På återseende!

// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0