Frozen!


image12

Va på hemmafest i fredags, kul hade vi! Hoppas att du får det bra i din nya lya nu K! Va faktiskt kul att träffa gammalt folk i H som man hade glömt bort att de fanns! Va många man kände igen eller som kände igen mig.. va skitkul!


Sen kom ju du förbi mig på natten med och sov hos mig.. kunde inte ha varit bättre! Att vakna upp bredvid dig är nog det bästa som finns! Du får mig verkligen att må bra! du är min ängel! Jag tycker bara om dig mer och mer för varje gång! Du är som en ljuspunkt i mitt liv!


Nu har jobbet äntligen fixat sig.. kommer att bara jobba onsdagkvällar nu i två månader så då kan jag träna alla tre dagar och verkligen kunna satsa på handbollen.. som jag vill.. det har vart min ända önskan att kunna satsa på den fullt ut! Den kommer alltid att vara en del av mitt liv! Utan handbollen ingen jag!


Va konstigt det kan vara.. hur ett ögonblick kan förändra ens liv.. har ni någonsin tänkt på det? Faktum är ju att varje steg man tar så lär man sig något nytt.. Jag är glad att man inte vet vad som händer i framtiden mer än vad man vill ska hända! Om man visste allt som skulle hända en så skulle man inte kunna leva.. Man måste kunna leva för att verkligen kunna se de ljuspunkterna man har i livet! och som händer en längs vägen.. Det som inte dödar en härdar en.. det är uttryck jag tycker väldigt mycket om.. för så är det faktiskt! Va som än händer så klarar man sig igenom det så länge det inte dödar en förstås! 


Jag har funderar många gånger på att börja skriva på en bok, men har som inte haft motivationen att sätta mig ner och börja skriva.. jag har inte den ro i kroppen som jag behöver för att göra det! Jag har trots allt rätt mycket att kunna skriva om både i fantasin och i verkligheten.. men jag antar så fort jag får bukt på min överskottenergi som jag trots allt ha så kanske jag kan börja någon gång! Det är många som säger till mig att jag borde skriva mer.. då blir jag glad!  att jag har den talangen de har jag bara anat sen barnsben får se om de blir verkligt någon gång! Vem vet om 5 år kanske jag har gett ut en bok!


på återseende!


// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0