Linköping 24-27 april

Nu är man då hemkommen från Linköping! Resan ner gick otroligt bra och fort trots att de tog några timmar..hehe.. Åkte kring 14 och va innan för T dörr ca 18 så det var inte så farligt! Fick åka första klass ner.. vilken lyx.. satt och läste och visp så var vi framme.. kom ner och vi käka middag och sen slappa vi me någon film eller två.. fast de var skumma framför allt May.. om de är någon som tänker se den så gör de inte.. den va riktigt skum.. haha.. va skumma igenom den.. och det man kan dra för slutsats är att hon gjorde en docka av riktiga människor, döda sina såkallade vänner för att få den perfekta vännen..hmm. jao.. skum va den då.. den andra vi såg va dock bättre men lite småskum med.. handla typ om två tonåringar som  prova på me sex och så vart hon gravid osv..

Fredag: T va i skolan och jag satt i parken och sola mig samt klottra lite smått i en anteckningsbok och drack massa vatten.. sen åt vi lunch tillsammans innan  och hon shoppa lite.. sen va de dax för plugg igen och jag köpte mig en mjukglass *mums* efter de åkte vi och shoppa hem mat och lite gott samt gick på systemet. va riktigt varmt den dagen så när vi kom hem knäckte jag en öl och de andra tog en whisky och en cider.. mumsigt värre,,till middag åt vi entraco (tror jag de va och stavas) och potatis och sås. *mums* kolla på ytterligare två filmer ena va date movie.. riktigt rolig var den.. hihi. :) den andra ja, den somna jag till..var helt utpumpad så den kommer jag ej ihåg..eller den handla nå om en pojke som skulle tydligen vara buddha eller nått...

Lördag: Då kom den stora dagen. jag och T klev upp och åt frukost. sedan gick vi och shoppa och åt lunch ute..samt bestämde oss för att äta middag hemma.. hade tänkte äta ute men vi kom på att vi ville förfesta hemma (billigast så) vi åt lax och ris *mums* Sedan gjorde vi oss i ordning och fixa oss.. snacka lite på msn och fick lite info som jag iofs hade anat men inte trott på.. kul.. typiskt att de kom fram nu bara.. hmm..
Vi for iaf in till Linköpings party ställen och hamna åter igen på Plaza.. men de va kul.. lite små grabbar där bara.. alltså de va väl 18 års gräns max 20... för äldre va dem då inte.. haha. lika så tjejerna.. men kul va de och dansa och flumma gärnet..vart lite trångt ibland däremot menmen.. sånt man får ta.. vi gick väl kring halv två hemmåt och kom hem halv tre slockna på en gång och jag fick cykla hem.. TAck A! hihi.. va skönt och slippa gå,,. hur kommer de sig att de är lättare att cykla än att gå?
 

 Måndag: jobbat men bara halva dan.. puh va skönt.. helt sliten nu.. men ikväll blir de skivstång me A igen.. skojskoj.. hoppas bara min rygg inte brakar helt.. hehe.. :) ne ska fixa lite nu!

På återseende!
/// T


Här är då några bilder från helgen!


       


Kommentarer
Postat av: Soha

Hoppas du får en trevlig dag :)

2008-04-28 @ 15:25:18
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Å Andra Sidan

Ha en bra dag! Titta in på min blogg.

2008-04-28 @ 15:32:22
URL: http://framtidstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0