I can´t see or hear everything but I have feelings you know!

image24


Jahapp nu har man träffat gyminstruktören.. och det gick bra trots lite trubbel innan med andra saker.. va kul och få ett schema att följa, det blir mer personligt och man får något att sträva efter än att bara träna lite på må få och sådär.. det komiska är nog att han ska tydligen hålla i vår försäsong fysträning i sommar.. haha.. snacka om att man kommer att ha ögonen på sig hela tiden.. men det gör inget han va charmig.. :) och va gör de när man ska träna att ha något snyggt att titta på iaf.. hihi.. *drömmer bort lite det får man väl göra fast man tycker om någon annan?*


Va på första gymträningen igår med det nya schemat och det gick bra.. fast får nog lägga på lite mer tyngder när det gäller benpressen om jag ska vara helt slut när jag ska göra upphoppen efteråt annars blir de nog ingen effekt..haha.. Fast nu har jag träningsvärk i nog varenda muskel jag träna igår.. så effekt ger det om inte annat.. kul..  så imorn smäller det av igen.. weeii längtar faktiskt.. hm tänk.. jag längtar till att gyma.. va kul.. annars brukar jag tycka de är rätt tråkigt med egen träning men nu tycker jag det är kul.. hiih.. ska försöka träna 3 gånger i veckan iaf.. och då gäller det att jag äter och sover ordentligt för att orka all träning och extra viktigt blir de när handbollen drar igång med.. oj, då blir de ju nästan dubbel träning.. får se om jag fortsätter med tre gånger då eller går ner till två eller en.. hmm återstår att se iaf.. :)


Nä, nu ska jag nog ta och borsta tänder och lägga mig att sova.. för jag ska orka gå upp senast fem imorn bitti eftersom jag börja halv sju och sluta halv tolv imorn.. och sen ska jag hem och käka lunch och sen bär de av till gymet.. weei.. *dreaming away*


på återseende!
/// T

Kommentarer
Postat av: ConfessionsOfASpinster

gillar rubriken på det här inlägget. :)

2008-04-28 @ 15:26:00
URL: http://ConfessionsOfASpinster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0