Blogg


Jahapp.. nu har jag ordnat en blogg som är till för er alla.. Kommer innehålla en massa olika ämnen vill jag lova.. jag en person som har svårt att hålla mig till en och samma sak.. När det gäller mode och sånt så kommer det stå väldigt lite om det.. Är nog mer en pojkflicka när det gäller den saken... hehe..
Mode är något som inte intresserar mig.. men visst vill jag vara snygg när jag kliver utanför dörren på morgonen när jag är påväg till jobbet.. men det är inte så att jag kastar mig över en mode tidning för att kolla in det senaste modet och klär mig efter det.. nee, något sånt kommer det nog inte bli för mig på hela livet antar jag.. men man vet aldrig.. som sakt man ska aldrig säga aldrig..


Mitt moto när det har gältt kläder och skor är att klä mig i det som jag känner mig bekväm i, som jag trivs i helt enkelt.. varför ska jag krångla i mig de nytvättade super tajta jeansen på morgonen till jobbet och den snygga eleganta svarta toppen som kommer matcha bra med min utstyrsel den här morgonen?  När jag istället kan ta de lite utstrechade jeansen, ett linne och skönt mjuk och varm kofta på mig? Nee,, de tajta jeansen och den eleganta toppen spar jag till när det är dax för utgång istället.. Jag menar vad ska jag annars ha när jag tar en sväng om på stan med mina kompisar om jag redan använder det till vardags? ska jag ta de lite hängiga jeansen, linnet och koftan då eller??

Nej, någon motto får det vara för min del i alla fall... men ni andra om ni vill ha det så, så fine! Det är som erat val och kanske t.o.m eran klädstil som ni alltid har... Men jag gillar variation så därför väljer jag att ha det såhär.. sen kan ju en liten putteliten del vara att jag inte riktigt vet vad jag trivs bäst i som klädstil... mer än långa koftor, linnen och tröjor trivs jag i.. funderar på att hör och häpna.. faktiskt.. att använda det och tajts men, det blir svårt på jobbet.. kommer nog kännas lite naket.. och jobbar man med människor så vill man kännas sig påklädd i alla fall.. men det är bara vad jag tror jag kommer att känna.. inte vad jag tycker på andra.. :P

Nee,, nu har jag skrivit ett helt inlägg här om kläder och jag som inte skulle skriva så mycket om det... så nu är det dax att avsluta!

På återseende!

/  T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0