No air...



Nu var det återigen ett tag sen jag skrev!
Vad kan man säga livet går framåt hela tiden, man hinner knappt med själv emellan åt.
Nu är jag äntligen långledig efte en veckas jobbande (7dagar) och sen kommer jag bara jobba 4 dagar och så är det semester efter det! Vilket kommer att bli såå skönt!
Hur det går annars med jobbsökandet?
Jao, det går sisådär men söker gör jag iaf, skickar som en galning! hehehe..
Men vill man ha något här i livet så får man ju kämpa för det, ger man upp så går det ju inte få det!



Igår kom en kompis hem till mig och hon kommer stanna här hela helgen! vilket är kul att få sällskap!
imorn ska vi åka på kryssning vi blir väl 6-8 stycken.
Det kommer att bli roligt, nya bekantskaper osv.
Vad händer en fredag som denna då?
Jadu, ska försöka ut och träna lite senare i eftermiddag annars måste jag göra det imorn (och då kan det bli lite stressigt).. men sen vette sjutton vad som händer.
Antingen party eller chilla med bio eller myskväll hemma, Va sägs?


Kärlekslivet ligger på is men det känns bra!
Varför rusa in i det?
När man kan vara singel och leva livet en gång för alla!
Snart är det ju dax och börja stadga sig på riktigt och skaffa barn och grejer så då är det ju lika bra och leva singellivet fullt ut nu istället! hihihi..


Nee, nu vet jag inte vad jag ska skriva!


på återseende!
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0