just dance




Nu va det ett bra tag sedan sist jag skrev! Har lämnat in min dator på lagning så har inte tillgång till internet lika lätt längre utan får kidnappa syrrans dator..hihii..
Oj, jag minns inte ens när jag sist skrev något i min blogg.. men det har hänt en hel del kan jag tänka mig sen sist!
Kan börja med att säga att handbollen har satt igång på allvar nu så nu tränar man 3 gånger i veckan med boll och två gånger i veckan med egen träning så 5 gånger i veckan går åt till träning.. resten av dagarna är det bara jobb i stort sätt.. har dock vart ute och festat en hel del de senaste veckorna.. men förra veckan va nog min första "vita" helg på kanske 5-6 veckor... de va rätt soft faktiskt och de va skönt att de va träningsturnering hemma för oss.. så man hade annat och tänka på...


På jobbet har de me hänt en hel del saker.. som vart riktigt tungt... men de går en dag i taget och jag har börjat bearbeta det som har hänt och lärt mig av det.. men jag söker ändå andra jobb för att få ihop det med jobb och fritid samt handbollen! jag måste orka leva med.. kan inte bara jobba, sova och träna hela tiden.. måste få känna mig lite fri någon dag i veckan åtminstonde... och vad passar inte bättre en ett måndag-fredag jobb?


Livet leker just nu och jag mår bättre och bättre för var dag...känner mig inte alls lika ensam längre.. vet att jag har mina vänner och familj samt min idrott! så varför skulle jag vilja ha dig tillbaka då?
Har kommit på att de jag saknar är att ha någon där hos mig och inte dig i sig...jag har gått vidare nu eller det har jag nog gjort för länge sen men saknade av att ha någon där har blivit att man har trott att det är dig man saknar... men så är det ju inte! visst det händer fortfarande att jag tittar ut genom mitt fönster och undrar om du saknar mig men de betyder inte att man har känslorna kvar på samma vis... Jag vill tacka dig för att du fick mig upp på fötter igen!  det betyder oerhört mycket för mig! jag ångrar ingenting!


Ojoj, dessa veckar som kommer har jag fullt upp.. det kommer att bli så kul! längtar redan till nästa helg då det är kryssning och sen längtar jag till helgen efter då vi ska på cup i hedemora och jag får min semester som är på 3 veckor! weii!!


nä, nu ska jag försöka få tag på syrran hon skulle ju ringa mig.. hmm..


På återseende!
/// T

Kommentarer
Postat av: Sanna

Yo babe! Kul att höra att du mår bättre =)



Det här kanske låter konstigt, men du känner ju mig, dina ögonbryn ser riktigt bra ut på den bilden =) haha, vilken sak att lägga märke till!



puss puss

2008-08-20 @ 15:34:57
URL: http://bumbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0